Usch fy å blä vad jag har svårt för vissa saker som uppstår. Troligen är det men hjärna som bara spelar mig ett stort spratt men det är samma sak vare gång detta sker. Allt kommer tillbaka från den tiden när jag va mobbad och utfryst. Och jag vill verkligen inte känna den känslan fler gånger.
 
Men nu lägger jag spöket åt sidan å njuter av ensamheten. Mr.T är ute på gallej å jag sitter här helt ensam å funderar på vad jag borde äta. Men det är så skönt å bara vara, speciellt när jag har tänt i brasan. Då blir det en sådan mysig känsla och gott luktar det också.
 
Vad ska man annars göra när man har ett halvt hus i kaos å ska ha en massa människor på besök imorgon?
 
Jag borde ha städat hela huset nu när jag varit ensam men jag ville inte så jag tog på mig mina nya mjukisbyxor som jag hittade på Netto, drog fram fotöljen i vardagsrummet å njuter av min brasa.
 
 

Kommentera

Publiceras ej