Jaha nu så va påsken över och nu är allt som vanligt igen (nästan) det är ju bara 4 dagar den här veckan som vi jobbar. Men vadå ibland måste det ju vara lite röda dagar så man kan få umgås med sin bättre hälft. Med betoning på BÄTTRE! Den 30:e Mars 2015 så rökte jag min sista ciggaret. Det känns lite konstigt att sitta här å inte vara ute på altanen och röka. Men jag hade en deal med en kille på jobbet om att vi skulle sluta med våra nikotinberoenden och det resulterade in att vi den 1:a April skulle sluta!
 
Har varit riktigt taggad inför det här men det är en riktig prövning på psyket att sluta.
Jag har inte alls samma slags humor nu som jag hade innan, men jag vet att den kommer komma tillbaka men det är jobbigt nu när jag helt plötsligt inte alls tycker att saker och ting är roliga längre. Känner mig rätt nollad.
 
Men jag är så glad över att jag har en massa fina människor omkring mig som peppar mig i det här beslutet.
 
Och speciellt Mr:T han är guld värd som står ut med mig å mitt något udda humör just nu.
 
 

Kommentera

Publiceras ej