Idag har det inte alls varit roligt väder! Men dagen har varit helt okej iaf.
Jobbet har tuffat på som vanligt å grabbarna har varit rätt så lugna idag, det märks att dem påverkas något enormt av vädret. När solen skiner blir dem helt underbart GALNA! Och det är nog därför jag tycker om dem så mycket! 
Hade inte kunnat tänka mig bättre arbetskamrater än de här gänget med galna killar och fin fina tjejer! 

Efter jobbet tog jag en sväng upp till dagens födelsedagsbarn! Hon påstod att det inte va så farligt att fylla 29 så jag behöver inte oroa mig på lördag med andra ord! 😀

Bebismys och 2-åringsmys har helt klart gjort den här dagen mer ljus i detta konstiga väder! Att en tvååring kan ha så mycket att berätta känns så underbart. Sen att man får veta att det varit sand i skorna tre ggr om spelar ingen roll! 

Kommentera

Publiceras ej