Jag har börjat gå ut å gå eftersom jag måste göra något nu när jag inte röker. Så jag tänkte att jag skulle gå ner till Erikshjälpen och sedan till Mr.T och kolla vad han gjorde på jobbet.

Började bege mig ner mot industri området och kände att d va något som skavde på min vänster häl, men det ska inte få sinka mig. Traskar på i bra takt och kommer in till Erikshjälpen, hittar lite grejer och bestämmer mig för att kolla ner mot min häl. Det är blod på hela strumpan och mudden på byxan är lite blodig den me.

Så jag vågade inte ta av mig strumpan när jag kom hem för det måste ju vara världens köttsår där under eller hur?!?

Men till min förvåning är såret inte större än ett myggbett.

D hade jag då aldrig trott att det skulle kunna komma så mycket blod av något så litet!

Kommentera

Publiceras ej