Idag är det nog april väder tror jag allt.
Solen sken förut så jag tänkte att jag skulle ta och måla en liten byrå ute på altanen så jag kunde få lite frisk luft i lungorna. Men när jag öppnade ut till den inglasade altanen insåg jag att om jag nu ska måla kommer jag att få göra det där och inte ute i friska luften. Från ingen stans så började det att regna och jag ville inte förstöra mitt projekt så jag valde att sitta på den inglasade altanen och måla istället. Sagt å gjort!!
 
Nu sitter jag här å dricker lite kaffe å lyssnar på några droppar då och då som kommer ner på plast taket.
 
Hoppas bara att färgen kan torka rätt så fort så jag kan lacka byrån och sedan ställa den på plats.
Jag är inte riktigt en rosa tjej men jag gjorde en överläggning med en kille på jobbet när jag skulle välja färg och vi kom fram till den här otroligt rosa färgen. Men den kommer göra sig jätte bra med den vita vägger som byrån kommer stå vid. 
 
 

Kommentera

Publiceras ej