Nu kom jag precis hem, har varit ute en sväng i kylan och det känns så skönt!
Lagom kyligt och lagom halt. :P

Nu ska jag fixa lite här hemma, så det betyder att det kommer bli hög musik och en massa fixande.
Ska försöka rensa lite bland alla kläder, e så trött på alla kläder så jag vet inte vart jag ska börja, men jag ska fixa det iallafall någon gång.

Umgåts lite med Sissi, Syrran, Lisen å min lilla älskade Lucas.
Så nu känner jag att den här dagen bara kan bli bättre när jag fått pussa lite på lillprinsen.
Han är inte så liten längre, snart är han ett år och det känns rätt så overkligt om jag ska vara ärlig.

Ser fram emot den nya veckan som kommer.
Blir lite jobb imorgon hos mormor sen på kvällen ska jag på utbildning (crossen).
Ska troligen ta en fika med en tjej den här veckan så jag kanske kan få mig ett jobb. Längtar så efter ett jobb så jag kan knappt vänta tills jag får börja jobba.
Det kryper i fingrarna och jag hoppas verkligen att det kan bli något här för jag blir tokig av att gå hemma.
Sen på lördag ska jag till Mantorp å jobba lite, känns skönt att både Crossen och Travet börjar komma igång lite smått.

Ne nu ska jag diska puss på er

Kommentera

Publiceras ej