Kör Bara Kör!!

Igår sa jag det, hur fan kommer det sig att jag aldrig är hemma?
Jag gör ju saker stup i kvarten!

Så den här dagen ska jag tillbringa hemma, förutom ikväll när vi ska ut å gå.
Känns skönt att bara köra på som en jävla dåre!
Hitta en skön skiva på Spoten precis som pumpar så in i här hemma.
Jag städar å njuter av minsta sekund idag, igår jobbade jag på förskolan. De va skönt å göra något annat som omväxling.

Sitter å funderar lite på om jag ska till Olles imorgon kväll eller inte, har inte riktigt bestämt mig.
Vet iallafall att jag ska dit nykter så om de är någon som ska dit å vill vara säker på att komma hem så är de bara å ringa för jag kör. :D

Ne nu ska jag fortsätta här hemma så misären blir underbar!

1 kommentarer

sofie

25 Jan 2011 19:38

Hej! Just nu pågår det en bloppis på min blogg med mängder med kläder som ska bort så snabbt som möjligt!

Klicka vidare på länken här för att komma direkt till inlägget:

http://sofieskogstrom.blogg.se/2011/january/saljes-klader-i-mangder.html



Hoppas du hittar ngt!

Kram

Kommentera

Publiceras ej