Nu har jag ont på två ställen, det ena har jag inte en aning om varför de andra vet jag varför.
Jag böjde mig ner idag å skulle klappa hunden, i samma veva så skulle hon hoppa upp emot mig.
Gissa vad som hände då....jo hennes sjukt hårda huvud slog upp i min haka, så jag fick ont.
Att sitta å känna hur blodkärlen sprängs och att alla saker i kroppen rusar just dit för att lindra smärtan de är inte ofta jag lyckas känna det.

Jag är glad över att det inte varken är svullet eller blått just nu, men det känns verkligen som att det skulle kunna vara så.

Andra stället som jag har ont, är i mitt vänstra lillfinger.
Skadade det för en jäkla massa år sedan å har inte riktigt kännt av det alls.
Men nu från ingen stans så gör det ont i lillfingret och smärtan går ner emot handleden me.
Va e de som e fel lixom?

Aja, sak samma nu ska jag ta å göra mig iordning sen ska jag nana kudde, ska visst upp kl 8.

Sov gott på er!!

1 kommentarer

Julie7729

27 May 2011 13:44

This site is professional and to the point.

Kommentera

Publiceras ej