Det är inte lång tid kvar innan det blir ett nytt år.
Jag har funderat på vad jag ska göra denna "speciella" dag som nyårsafton ändå är.
Sitta hemma är absolut inget alternativ, det hade jag bestämt sen innan.
Å sen så vill jag inte parta ihjäl mig då jag kopplar nyårsafton med att jag för två år sedan satt vid mammas sida och hon låg där å bara väntade på att dö.
Jag vet nu iallafall vad det är som kommer att hända för min del.

Jag ska umgås med helt underbara människor några från min "familja" men även några utav deras vänner.
Det känns som en helt okej sak att göra. Ingen nyårsafton kan bli lika bra som förra året när vi va i Egypten och hade en superbra kväll på hotellet. Helt underbart va det verkligen att bara vara...å varmt va det me för den delen!
Jag skulle gärna åka tillbaka dit nu, för de va så sjukt jävla skönt å vara borta från sverige ett tag.
Men de går inte nu så de e bara å klä på sig lite extra så överlever man nog nyår i Sverige me.



Så här såg det ut förra Nyårsafton, undra hur det blir det här året!?!

1 kommentarer

Jecka

01 Jan 2011 22:28

Åh va jag längtar tillbaka,,, Vi hade verkligen en fantastisk vecka =) Love you

Kommentera

Publiceras ej