Igår så va jag uppe på VårSol på mötet...har inte varit där en enda gång på hela den här terminen. Tragiskt men sant. Gillar inte den nya tjejen men men vem vet kanske kommer iväg dit fler gånger.

Gick upp vid 8 idag. De e bra vaknade på en gång när klockan ringde. ;) Jippi

Om ca 45 min ska jag träffa Emma på gymmet...förstår inte hur jag kan utsätta mig för sånna saker ;) Haha men vadå jag ska få massage ikväll iallafall. De e juh bra de. Sen vid 4 sätter jag mig på bussen upp till Sthlm. Känns konstigt att inte åka till Bro å att jag ska vara utan Madde.
Ringde till Roffe idag å fråga om dom behövde någon personal imorgon på LunchTravet å de e klart han vill att jag jobbar så imorgon ska jag jobba. Slippa ligga hemma hos söt helt själv juh. Haha

Puss på mej måste packa nu

Kommentera

Publiceras ej