Har haft en underbar kännsla i hela kroppen sen igår!
Ett innre lugn som bara blir större och större, men det känns så skönt!
Känner att det är nu som jag börjar bli mig själv igen, allt jobbigt har varit och nu lägger jag bara ner tid på mig själv och ingen annan.
Det har varit ett par månader som jag inte har varit mig själv, och det kan alla mina nära skriva under på!
Men nu är jag tillbaka och på banan igen!
Så jävla underbart!!!!

Imorgon ska det vara strukturerat kaos runt omkring mig and i love it!
Har blivit mycket bättre på kvalitetstid med de personer som betyder massa för mig.
Och det kommer bara att bli mer och mer av den varan framöver!
Men viktigast av allt är nog att jag har börjat lära mig att prioritera mig själv, vad jag vill, vad jag känner och vad jag står för!



1 kommentarer

du vet vem

01 Mar 2012 12:21

helt rätt din toooook. =)

staandad hoppas man på..

Kommentera

Publiceras ej