Ojsan, det va länge sedan jag skrev något.
Sist jag skrev så va det dagen innan min födelsedag, och min födelsedag blev lite speciell den måste jag säga.
 
Jag var gravid och skulle få barn den 24/4 men det blev inte riktigt så.
 
Fick havandeskapsförgiftning och efter att ha åkt in å ut på sjukhuset nästan var dag för att ta prover å tester hela tiden tröttnade även dom på förlossningen. Så när jag va inne på min födelsedag så sa dom att nu skiter vi i det här å så sätter vi igång dig. Sagt å gjort! 
Jag har ju en vana av att vara på sjukhuset på min födelsedag så varför inte detta år me?!
 
Men bebisen lät mig i alla fall ha min födelsedag för mig själv och det kan jag vara lite tacksam för.
Det räcker väll med att jag och min syssling fyller år på samma dag?
 
Men ett och ett halvt dygn senare så kom han äntligen ut.
 
Världens finaste Harry 
 
Och om 9 dagar så är han 5 månader gammal.
Det är en konstig kännsla att vara mamma, och att vara hemma hela tiden utan att varken få sova eller äta som man gjort innan. Det finns ingen tid för mig att äta när han vill vara nära. Det finns ingen tid att sova om han har en jobbig natt. Det finns ingen tid att bara vara som jag alltid va innan. Men det är tur att vi har hans fina pappa som hjälper till när han inte jobbar eller är iväg.
 
 
bebis, momlife,

Kommentera

Publiceras ej