Ja idag så upptäckte mamma att hon börjar tappa hår.
Så vi ska in till frisören på sjukhuset imorgon när mamma ändå ska dit en sväng.
Ska bli kul å se om mamma kommer gå därifrån utan hår eller kanske med en peruk.                       

Intresant, mamma tog det fint idag illafall när hon upptäckte att håret höll på å försvinna.

Jag har aldrig påstått att jag e världens smartaste men jag har själv utnämnt mig till dagens RiksPUCKO nr.1 idag.

Kom på att mamma kommer att tappa all kroppsbehåring. Skönt å slippa raka benen å under armarna.

Härligt. Men sen kom jag även på att hon kommer tappa ögonbrynen å ögonfransarna.
Jag känner mig helt borta å tom i huvudet. De e helt galet. Jag springer omkring här hemma å hjälper mamma med vad hon än behöver ha hjälp med, så jag äter inte mycket å dricker inte så mycket heller.
De e fan jobbigt värre.

Ne ska ta en god natt cigg nu sen e det dags att sova. Ska upp halv 8 imorgon å hoppa in i duchen å hjälpa mamma med hennes frukost mm.

Urk Sov gott alla underbara underbarn!

image55

Kommentera

Publiceras ej