Nu sitter jag å tittar på Uppdrag granskning.

Faller Louise


Det finns så måna människor som bara sitter å tittar på när människor far illla. Men dom e så stolta över sig själva så dom gör inget. För det finns risk att smutsa ner sig själv.

Men handlar verkligen livet bara om sig själv?

Hanldar det inte om dig å din omgivning?

Jag skulle ALDRIG klara av att bara bry mig om mig själv. De skulle aldrig fungera. Jag mår bättre om jag kan hjälpa mina vänner å min familj för då känner jag att jag lyfter upp mig själv å inte bara den som jag hjäpler.


Vad tycker du?

1 kommentarer

Desirée

29 Oct 2007 17:12

Du har rätt i det att man ska bry sig om andra, istället för att bry sig om sig själv men har du tänkt på att längst in omedvetet så tror jag att anledningen till att man bryr sig om andra och hjälper andra är för att man själv som person ska känna sig bra, så i grund och botten är ju det en egoistisk handling att hjälpanågon ;) hehe

Kommentera

Publiceras ej