Idag va det en vanlig dag på jobbet, de mesta flöt på å jag donade med det jag skulle och lite till! 
 
Men den så va det dags att åka hem! Kom hem å ringde till Karin å pratade lite om allt å inget och speciellt om att hon va sugen på att gå runt Rocksjön, så jag bestäde att vi skulle ses på Liljeholmen å ta en promenad!
 
Det slutade med en 5,5kilometers promenad på ca en timme. Jag måste säga att jag är riktigt stolt över Karin som kämpade igenom det. Vi tog hela promenaden i hennes takt bortsätt från att jag fick henne att gå lite snabbare än vad hon brukar gå. Men det behöver vi ju inte säga till henne. För att vara reumatiker eller hur det nu stavas så tycker jag att det va bra jobbat! 
 
Jag är själv nöjd över att jag tog mig i kragen och åkte in till stan för att ta en lång promenad!
 
Får nog ta spåret någon dag här hemma å ta det i min takt, som kan bli bättre än vad den har varit!
 
 
5,5km, alltärbättreänattröka, försökerträna, rocksjönrunt,

Kommentera

Publiceras ej