En gång hade jag en dröm om hur det skulle bli när jag blev stor. Många gånger har den här drömmen ändrats efter saker som har hänt i mitt liv!

Drömmen ser inte ut som den gjorde från början, den har till viss del blivit sann, men det känns som att det aldrig kommer att bli så som jag önskade när jag va liten!

Jag vet att det kommer ALDRIG bli så som jag drömde om! Varken min mamma eller pappa har inte fått se hur mitt liv har blivit, eller vem jag har blivit! Jag har inte alltid tänkt rätt, men jag vet att om jag inte tänkt så som jag gjort hade jag aldrig hamnat här!

Det där med att förlora någon som står dig nära, det är inte något jag önskar min värsta fiende! Men jag hoppas ibland att människor kan se min saknad! Och en liten önskan om att dom kan förstå varför jag ibland tänker en gång extra innan jag gör mina val!

Kommentera

Publiceras ej