Nu har vi kollar klart på hela Sex and the city och jag blir alltid lika sugen på att börja blogga varje gång jag ser den.
Jag vet inte varför men det bara blir så.
 
Varför bloggar jag inte oftare än vad jag gör då är frågan?
Jag tror att det har med mitt mående att göra, jag är inte alltid på topp och den sista tiden har jag inte alls varit på topp. Men vadå det är ju så livet är eller hur?
 
Nja nästan, för vissa är det så å för vissa personer finns det andra anledningar till att det blir så.
Jag tillhör själv den sista katergorin, det finns andra anledningar.
 
Igår va det en riktigt dålig dag, kände mig bara arg och va hur trött som hels, men vad kunde jag göra åt det? Inget!
Jag satt här som vanligt å kollade om det hade kommit ut några nya jobb eller om d va samma gammla vanliga, men tro det eller ej men det hade kommit ut nya jobb.
 
Sitter verkligen å funderar på vad det är för jobb man kan söka å inte söka och om det finns något annat jag vill jobba med än bara med ekonomi?!
Ekonomi är verkligen en sådan sak som får mig att må bra när jag sitter å jobbar med det, jag vet att det inte är många människor som gillar å sitta med sina räkningar å betala dem men jag älskar det. Tror det har något med siffrorna att göra.
Vissa gillar å jobba med människor å jag gillar å jobba med siffror. 
 
Imorgon är det sista delen på vår beskattningskurs, sen är det ett tillfälle till där vi ska gå igenom avtalsrätt sen är skolan slut för min del. Jag kommer verkligen sakna alla tjejerna som har gått kursen med mig och jag hoppas verkligen att vi kommer att ses eller höras vidare i framtiden.
 
Nä nu ska jag fixa här hemma innan jag ska sätta mig å plugga!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej