Det va så skönt att sitta ute på balkongen å dricka kaffe idag!
Satt i skuggan å njöt av att det va varmt ute. Så nu är det nog vår på riktigt eller ja det kommer nog bli kallt några gånger till men det blir nog vår på riktigt inom en snar framtid!

Ska ut till Habo idag å bara göra inget alls, måste ladda batterierna till imorgon!
För imorgon så flyttar världens bästa Jecka å då ska jag hjälpa till.
Å det bäst är väll att jag får hjälp av Jonas å troligen Danne me! Bra att få lite extra "bröder" sådär så man kan hjälpa till ännu mer! :D

Igår jobbade jag för andra gången på mitt nya jobb!
Det är riktigt skönt att ha något att göra, och att få sitta å jobba med det som jag verkligen vill jobba med gör det hela ännu roligare!

1 kommentarer

Anonym

13 Mar 2012 13:24

JeckahjärtaKikki

Kommentera

Publiceras ej