Jag kom på en sak, det är ensamt i Husky nu.
Sissi har flyttat från mig. Tea har flyttat från mig.


Nu är jag lixom ensam i husky!!
Men det gör inte så mycket eftersom jag inte är hemma speciellt mycket längre.
Antingen är jag på jobbet eller så är jag här på Liljeholmen å härjar.
Funderar på om jag kanske borde sälja min lägenhet men jag vet inte riktigt.
Känner att det börjar bli ett riktigt kaos i huset och jag är inte så sugen på mer kaos.
Men det skulle även vara skönt å komma där ifrån bara för att slippa vara så långt ifrån alla andra.
Får se vad jag kommer att göra, jag hade ju en plan att jag skulle fixa mitt badrum innan jag flytta men det kanske inte är en så bra idé att göra?

Ska ta ett glas vin nu å kolla lite på hemnet om det finns någon lämplig lägenhet att spana in innan jag kan bestämma mig! Jag blev lite sugen nu när tjejjerna flyttat från mig å sen så finns det en massa andra personer i min omgivning som skall flytta nästa månad så jag vill nog bara för att alla andra gör det!

2 kommentarer

H A I D I S B L O G . S E ▲

18 Jul 2012 01:24

Godnatt :) hoppas du hade en bra tisdag, och får en bra onsdag hihi!

H A I D I S B L O G . S E ▲

18 Jul 2012 01:24

Godnatt :) hoppas du hade en bra tisdag, och får en bra onsdag hihi!

Kommentera

Publiceras ej