Jag vet inte riktigt hur jag ska handskas med det här, jag är sur på mig själv riktigt mycket.
Satt på utbildningen idag och gjorde mina uppgifter, jag är alltid så duktig å kollar på utskrifterna innan jag trycker på okej knappen. Kände mig lite seg så jag skrev ut tryckte på okej å kom sedan på att jag hade gjort fel.
När jag tryckt på okej så går det inte alls att ändra på det hela så jag börjar nästan gråta för att jag blir så arg på mig själv när jag varje j**la gång alltid kollar så utskriften är rätt innan jag godkänner.

Gahhh säger jag bara.

Sen kan jag även säga att jag vet inte riktigt om jag vill köra bil mer i den här stan. Inom loppet av 2 minuter så händer det två riktiga idiot saker när vi va på väg hem. Först är det ett pucko som stannar i rondellen för å släppa av en människa. Jag va tvungen å tvärnita å slänger mig på tutan för att jag blir så jävla förbannad.
Vem fan släpper av en människa i en rondell??
Efter de så höll det på å bli en krock då en bil skulle köra av motorvägen å sen kommer på att han ska ut på motorvägen igen å håller då på å köra in i en annan bil. Vad är det för människor som kör bil i den här stan egentligen?

Kommentera

Publiceras ej