Nu är det första dagen på den här veckan, det innebär då att jag ska försöka lägga ner lite mer tid på mig själv och inte på alla andra.
Det enda jag har gjort idag som har innefattat någon annan va när Tea å jag gick till affären å handlade lite.
Jag behövde handla å hon skulle handla hon me, så då är det ju inte så farligt.

I torsdags va jag riktigt nära på att springa in i betongväggen i ungefär 300km/h
När jag väl kom hem så låg jag bara å sov, d va nog det enda jag kunde göra då.
Hade ingen ork till något, inte ens svara på sms eller i telefon när det ringde.

Känns lite skönt att jag själv kunde komma på det hela innan det var för sent, men nu är det bara den jobbiga biten kvar och det är att jag ska lära mig att prioritera mig själv, och inte sätta alla andra framför mig själv.

I fredags packade jag ner lite saker å drog iväg, det skulle bli en helg utan några som helst krav från mig själv på mig själv och det blev d me. Åkte hem till en person som visste precis hur jag kände inom mig och jag fick bara vara hela helgen. Träffade nya människor som inte känner mig å inte kan döma mig heller. D va riktigt skönt å bara komma bort, så igår när jag åkte hem satt jag inte å lyssnade på hög musik som vanligt. Utan jag satt där å lysnade på regnet som slog mot vindrutan på bilen. Det va rogivande och precis vad jag behövde!

Nu sitter jag här hemma och spelar hög musik, det känns som att jag är rätt så duktig idag iaf. Hoppas bara att jag kan klara av det alla andra dagar med. Men det hoppas jag att jag kommer att göra.



Nu ska jag fortsätta plocka å dona här hemma lite.

Kommentera

Publiceras ej