Jaha nu va man hemma igen.
Igår va första gången på evigheter som jag kände att jag ville hem från Sthlm.
Det händer inte ofta men igår så ville jag verkligen hem....inget fel på Sthlm eller människorna jag varit med där uppe. De bara känndes som att jag måste åka hem.

Sitter här med min kaffe kopp i vanlig ordning och taggar inför arbetet....är rätt så likgilltig till att jobba idag eftersom vädret inte är det bästa. Och är det dåligt väder kommer det inte bli mycket jobbande...men vafan sak samma de e skönt å sitta på jobbet en stund iaf. Bara maskinen fungerar som den ska så känns de nog helt okej.

Efter jobber ska jag åka till Eksjö å hämta hem en hund. Zuz å hennes kille ska skaffa hund å jag ska köra hem den.
Tjena stort ansvar :D

1 kommentarer

Nathalie

28 Aug 2011 20:39

tack för ditt smakråd:D jag valde dessa glasögonen:

http://liborius.devote.se/blogs/11987659/troett-tjej-.htm#WriteComment

Vad tror du om det?:D

Kommentera

Publiceras ej