Solen skiner å jag känner mig pigg å glad.
Känns skönt idag fast att gårdagen va lite knepig.

Skulle följa med pappa till vårdcentralen för att han har varit dålig en längre tid.
De va inte bara det som hände, han va uttorkad å grejer så jag fick köra in honom AKUT till sjukhuset i Eksjö.
Där fick han dropp å grejer, och jag hade panik.
Panik av att behöva se min pappa på sjukhus efter alla sjukhus besök med mamma.
Jag har fortfarande välldigt svårt för sjukhus efter mamma och de blev inte bättre av att behöva lägga in pappa.
Men nu vet jag iallafall att han är där och att dom tar hand om honom.
Ska åka dit imorgon och kolla läget med honom å hoppas att han kanske kan få komma hem snart.
Men det är så långt till Eksjö så jag känner mig maktlös på något sätt.


Hoppas bara att dom kan få bukt på allt som e dumt.

Nu ska jag fixa lite lunch sen så ska jag greja en massa här hemma.

Kommentera

Publiceras ej