Idag fick det bli en tidig morgon för mig.
Gillar inte alls att behöva gå upp efter klockan, vill vakna av mig själv.
Men men sånt e livet ibland.
Nu måste jag dricka upp mitt kaffe sen ska jag åka in till stan å gå på ett möte.
Ett planerings möte :)

När det är klart ska jag försöka att ta en sväng på stan.
Det har blivit stora förändringar nere i stan har jag fått lära mig.
Så de e väll bäst å kolla läget. New Yorker har juh öppnat i stan så de e bäst å gå in där å kolla läget.
Så sjukt bra utbud ibland å ibland så har dom helt värdelöst utbud.

Ne måste bege mig hej hej!

3 kommentarer

Emmy

01 Dec 2010 11:24

Hej ursäkta sent svar, har varit lite off med bloggen ett tag... Med mig är det bara bra :-)

Hoppas allt är bra med dig?

sofia hassan

01 Dec 2010 11:25

grymt snygg bild du har på headern :) jättemysig!

V I K T O R F R I S K - FASHION FOR MEN

02 Dec 2010 00:41

Vill du läsa om en 15 åring som både jobbar som modell, driver eget företag och studerar! Då tycker jag du ska börja följa min blogg.

MVH Viktor Frisk



Just nu kan du även vinna underkläder för pengar upp till 1000 kr!

Kommentera

Publiceras ej