Sitter här i köket och studerar hundarna.
Wiggo blir tokig på alla flugor som kommer in så han vill äta upp dom allihoppa!
Han har lyckats med två stycken iallafall.
När jag skulle ut för att plantera om syrrans blommor så va det en geting i hallen...och båda hundarna försökte ta den och äta upp den!
Det gillar jag inte riktigt så jag försökte vara pedagogisk och förklara för dom att dom gärna får äta flugor, men absolut inte getingar!
Tänk om getingen sticker dom på tungan...hur i hela friden ska jag göra då?
Ska jag slänga in båda hundarna i bilen å köra till veterinären som jag inte ens vet vart den ligger?
Och hur ska jag lyckas med att ha två hundar i bilen när det inte en är en kombi?
Hade det varit en kombi hade det nog varit lite enklare att åka iväg med dom, men nu är det juh inte så.

Hoppas att dom fattade att dom inte ska äta getingar nu bara....och jag hoppas att Rob hittar massa flug fångare nu när han är iväg....för jag vägrar sitta instängd på de här stället! Jag vill ha dörren öppen utan att få panik!!



Här har vi båda busarna på bild....när solen va på väg ner igårkväll!!

Kommentera

Publiceras ej