Det har inte hänt så himmla mycket idag.
Kl 13 tyckte jag att vi kunde börja dricka men de känns fan inte någon stans.
Vi va nere å sprang omkring i hela stan å kolla läget i alla stånden.
Käka lite snabbt å nu så har vi precis ätit här hemma.
Jag känner mig mätt i munnen å huvudet men inte i magen!

Ska visst dra bort till Puttes pappa å sitta där å dricka.
Ska bli lite gott med mer personer än bara Putte.
Vi e inte så sociala emot varandra när det bara är vi....men de e ungefär som vanligt när jag är med mina "bästa" vänner.

Sitter å lyssnar på en massa nostalgi låtar...så det är helt okej för mig!
Den stora frågan e bara om de blir utgång sen eller inte.
Har inte alls lust å dra ut i mina pösiga militärbyxor.
Känns inte som någon krog klädsel.
Å jag e så himmla arg över att jag glömde mina jeans hemma!!

Kommentera

Publiceras ej