Nu sitter jag i soffan å bara njuter av hur kul det har varit ikväll.
Drog i väg till Puttes pappa å satt där å drack ett slag, sen begav vi oss ut på stan å kolla in festivalen.
De va lagom mycket människor lite för mycket blåst men va 17 gör det när man har kul med trevligt sällskap??
Fattades bara en person som jag hade velat ha med mig men de går juh inte då han typ inte är kontaktbar på helger!!

Sak samma, jag har iallafall kommit på att det är så här jag vill ha det.
Alltså inte så som det är nu men jag vill ha allt med en viss person.
Går inte att glömma eller koppla bort honom.
Försöker hela tiden men på något jäkla vänster studsar han upp i huvudet igen.

Säger bara en sak, spelmaskinen va nog inte så himmla nöjd med att den betala en lax till mig.
Men jag är sjukt nöjd. Hela vistelsen här nere är betald tack vare det!

Nu ska jag äta min munk som jag varit sugen på hela vägen hem eftersom jag inte fick gå å äta när jag ville.
Sov gott på er så hörs vi imorgon :D

Kommentera

Publiceras ej