Idag är det som bekant lördag, och då har jag kommit på att det är en sjukt bra dag att vara huslig på!
Jag har juh fan glömt bort hur man festar så jag har blivit en riktig toffel med lägenheten!
Så då kan jag juh lika gärna tvätta och städa.
Det finns säkert jätte många som undrar varför jag städar hela tiden och det finns en förklaring.
När man inte mår speciellt bra så blir det oftast jävligt stökigt. Och lägenheten ser ut som jag vet inte vad.
Vet att mina vänner säger att dom har stökigt hemma men det är inte ens en tiondel av vad det ser ut hos mig.
Men nu jävlar så mår jag bättre iallafall och då ska det bli ordning.
Men jag tar lite i taget för att sen slippa må dåligt igen.

Det är därför jag städar hela tiden.


Ne nu får det bli en kopp kaffe innan jag måste ner till tvätten igen!

Kommentera

Publiceras ej