Hur kan man få jobba som telefonförsäljare när man klagar på personen man ringer till.
Det ringde precis en kille till mig som tyckte att jag skulle byta tele och internet leverantör.
Och påstår att det bli 80kr billigare varje månad för mig om jag byter. (troligen sant)
Då talar jag om för honom att jag gärna vill betala dom där 80kr extra som jag gör i dagsläget å ser ingen anledning att lägga dom pengarna på något annat.
Då blir han förbannad å talar om för mig att jag borde gå om ett år i skolan så att jag förstår att jag måste byta bolag. För jag har inte den förståelsen för att det är bättre att betala 80kr mindre varje månad.
Hur i HELVETE kan man ha mage å sitta å säga så?
Han har inte en aning om vad jag jobbar med, han vet inte hur utbildad jag är å han har ingen rätt att bli sur på mig för att jag inte vill byta bolag.

Jag har själv jobbat som telefonförsäljare så jag vet att man inte får/ska göra så som han gjorde.
Eftersom att man inte har en aning om vad personen på andra sidan linjen har för utbildning mm.
Hoppas verkligen att han ångrar det han sa för annars kommer han troligen inte få jobba kvar så himmla länge. Tro mig!

Kommentera

Publiceras ej