Nu är det bara några timmar kvar till det blir 2011!

Känns som att hela det här året har gått ruskigt fort.
Har det ens varit en höst?? :S

Det som har hänt det här året har helt klart varit obeskrivligt!
Fått många nya vänner som är helt underbara, tagit upp kontakten med gammla vänner men även slutat umgås med ett antal. Har suttit och funderat på vad som är bra och dåligt med nya vänner och att man slutar umgås med andra.
Jag har inte riktigt kommit fram till något bra svar men jag tror det har med mognad att göra.
Att bli sur på någon är en sak, man kan ALLTID prata om det. Att bli sur på någon på fyllan är inte alltid det bästa! När man är full så tänker man inte riktigt som man borde. När man vaknar upp dagen efter så vet man att man är sur på någon men man kan aldrig komma på den exakta anledningen för man kommer inte ihåg hur det va på riktigt.
Så det här året har jag iallafall lärt mig att man inte ska bli sur å arg på människor när man är full. Det blir bara fel, ibland är man så öppen i sitt hjärta att man gräver ner argheten och går vidare. Men sen finns det vissa som inte kan göra detta, fast att personerna inte ens har en bra anledning till att vara arga!

Ojsan nu snöade jag in på det, de va inte meningen men jag tycker bara att det är tråkigt när det blir fel!

Vad är de mer som har hänt det här året?
En grön man åkte iväg, han kom hem för några veckor sedan. Den andra gröna åkte för några veckor sedan å kommer inte hem (på riktigt) förns i maj. Det är två personer som verkligen betyder oerhört mycket för mig, dom kommer alltid ha en speciell plats i mitt liv vad som än händer! ♥

Jag har även fått veta att jag ska bli moster, nu är det bara 3 månader kvar sen ska den där lilla krabaten komma ut. Å fan ta den om den inte gillar mig mest! :D

De har varit en massa fläng fram å tillbaka det här året, mycket jobb men även sjukt mycket Cross med Jecka å Ogge. Visst Fjunet va me när vi åkte till Norrköping, där har jag en oerhört speciell vän! Han betyder jäkligt mycket han me. Vad skulle jag ha gjort varje fredag om jag inte hade haft honom?!? Inge kul å kolla på IDOL utan min knasboll ju!

Jag längtar verkligen till i eftermiddag, att få fira NYÅR med Jecka, Ogge, Emma, Hampus å Jesper är något som inte kan sluta fel! Det är verkligen min "familja" de gänget! Jag ÄLSKAR dom alla oerhört mycket och jag hoppas att dom gillar mig LITE iallafall!

Ne nu ska det fixas å trixas lite till här. Gott Nytt År på er alla!



Tidsinställt så jag ligger nog och sover... hihi

3 kommentarer

Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

31 Dec 2010 12:32

Ha så skoj ikväll med de härliga vännerna. Det är underbart med vänner.

Gott nytt år!

Johanna

31 Dec 2010 12:43

2010 har gått super snabbt!

Johanna

31 Dec 2010 13:41

Ja vi får hoppas på det!



hoppas du får en trevlig kväll/natt!



Gott nytt år!

Kommentera

Publiceras ej