Jag skulle juh riva min garderob idag men de gick inte alls bra.
Går fan inte å få loss dom där listerna.
Jag vet inte hur jag ska ta mig till utan att förstöra allt.
Men men de kommer en ny dag imorgon som förhoppningsvis e lite bättre än den här dagen.


Fan jag vet inte hur man ska kunna förklara hur man tycker om någon och undvika att låta patetisk.
Det enda jag känner just nu kännslomässigt är att jag e totalt jävla patetisk.
Jag tycker om en person som lever i en bubbla eller hur man skall kunna utrycka det!
Han lever verkligen i sin värld å det känns som att han inte har någon större lust alls att släppa in mig.
Men på ett annat sätt så känns det som att han vill släppa in mig.
Aja de e väll ändå sak samma, de är inte meningen att jag ska hitta någon!
Men ändå så va de som va de bästa som hänt. Att inte behöva göra sig till för någon är helt jävla underbart!



Kommer ALDRIG glömma de du skrev!

1 kommentarer

Anonym

13 Oct 2009 16:02

Din tid kommer vännen... Lav jo

Kommentera

Publiceras ej