Det känns som att morgondagen är en perfekt dag för att jobba.
Självklat ska jag lämna in mina vecko prov som vanligt. 
Ska till sjukgymnasten kl.10 imorgon sen så ska jag hem å plocka å montera å skruva å allt annat som måste göras.
Det känns skönt att jag mår bra igen å att jag känner att jag vill göra saker å ting.
Fan blev lite sur när jag diskade förut idag, blev ett vinglas fattigare.
De va juh inte så jätte kul men men de får väll bli så ibland iallafall.
Går juh att köpa ett nytt om jag nu behöver det.

Har även bestämt mig för å köpa en skiva.
Pappas bilsterio e jävligt tjurig så man måste ha en riktig skiva för å kunna lyssna.

2 kommentarer

Emma

30 Jun 2009 08:19

o du tycker jag är dålig på att uppdatera :P

Emma

30 Jun 2009 08:19

o du tycker jag är dålig på att uppdatera :P

Kommentera

Publiceras ej