....jag tänkte gå å lägga mig vid 12 men då skrev D till mig att han ville ha sällskap. Han va på jobbet å det hände inget så han satt vid msn. Det slutade nästan helt oförståerlig.  Vi skrev på tröttiska till varandra så tillslut gav vi upp vid 3 tiden för att vi inte fattade vad vi skrev till varandra.

Plus att jag pratade med Johan i telefon under tiden jag pratade med D på msn.
Jätte kul å prata med Johan igen senast jag pratade med honom va när mamma va inlagd på sjukhuset när jag åkte till honom ett par dagar. Han skulle visst åxå åka upp till Sthlm över nyår så vem vet vi kanska ska festa med honom. "Skulle vara kul å träffa lite annat folk ju." /Madde
Fan va jag garvade då. Kom på att vi e knäppa!!! 


Men nu känner jag att jag mår så himmla bra. De va länge sen. Och mamma har mått riktigt bra idag å det känns som en sten har lättat från bröstet på mig för nu kanske hon kan hitta på mer saker än att bara sova. Underbart isåfall. Ne ska ta en cigg nu sen ska jag sova. Puss hej

Kommentera

Publiceras ej